3 Nisan 2010 Cumartesi

2011 Ford Mustang GT


2011 Ford Mustang GT

412 beygir ve 528 Nm tork üreten yeni motor, bu değerlerle 2010 model Mustang GT’deki 4.6 litrelik V8 motorun 97 bg ve 88 Nm üstüne çıkıyor.

Gücün artmasına rağmen Ford, altı vitesli otomatik şanzımanla donatılmış modeller için yakıt ekonomisinin şehiriçi 13.8 l/100km, otoyolda 9.4 l/100 km (eski modelde şehiriçi 13.8 l/100km, otoyol 10.2 l/100km idi) olacağını söylüyor. Ford yakıt verimliliğini artırmak için otomobile, İkili Bağımsız Değişken Eksantrik Mili Zamanlaması (Ti-VCT), elektrik destekli direksiyon sistemi (EPAS) uygulamış ve aerodinamik yapıyı iyileştirmek amacıyla arka bagaj kapağı üstüne ufak bir kanat takmış.

Şirket ayrıca Mustang’ın dinamiklerini de iyileştirmeye karar vermiş ve geliştirilmiş bir arka alt kontrol kolu, daha sıkı bir arka denge çubuğu, ön kule gergileri, daha sıkı bir ikincil travers ve yeni bir ön Z-bilezik takmış. Yeni Mustang seçenek olarak Brembo fren paketiyle donatılabiliyor. Bu paket benzersiz 19 inçlik alaşım jantları, performans lastiklerini ve Mustang GT500’den alınmış 14 inçlik havalandırmalı ön diskleri içeriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder